Aviomarin startuje z nano

150x110

Aviomarin na dobry start podróży” hasło kampanii przygotowanej dla Teva Polska przez agencję reklamową nano. Ogólnopolska kampania Aviomarinu potrwa do końca lipca.

Agencja przygotowała koncepcję kreatywną kampanii oraz layouty prasowe, kreacje internetowe, a także billboardy.  Layouty Aviomarinu są emitowane w czerwcowych i lipcowych wydaniach pism kobiecych, m.in. w Gali, Kobiecie i Życiu, Świecie Kobiety,  Party, Show, Dobrych Radach itp. Kampania internetowa jest realizowana na portalach związanych z podróżami, m.in.  Interia-Turystyka, Zumi.pl, Triada pl. Onet-Pogoda, Targeo.pl, e-podroznik.pl.

Billboardy pojawią się na ulicach polskich miast w lipcu.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Concept.

nano to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji kierują Łukasz Janowski, Client Service Director oraz Paweł Świerżewski, Business Development Director.